środa, 8 lipca 2015

Witam !

Cześć wszystkim !
Mam na imię Julia. Po miesiącach zastanowień postanowiłam założyć tego bloga. Zawsze chciałam pisać, ale obawiałam się, że jestem za młoda i nie wyjdą mi opowiadania, ale zaryzykuję.
Głównym bohaterem mojej historii będzie Harry Styles. Zastanawiałam się także nad Justinem, ale w końcu zdecydowałam, że ten będzie lepszy. Miałam już swojego bloga na pingerze, ale postanowiłam pójść o krok dalej. Same opowiadania, nic więcej.
Kilka pierwszych rozdziałów przetłumaczę także na angielski i jeśli będzie zainteresowanie osób nie mówiących po polsku, to będę każdy rozdział tłumaczyła.
Więc może trochę o mnie:
1. Zwykła nastolatka
2. Belieber, Directioner, Selenator, Smiler, Swiftie,ale nawet Tinistas i Universers
3. Kocham czytać książki :*
4. Włochy, pizza i lody czekoladowe moim życiem
5. Piętnastolatka z pod Warszawy
6. Jestem realistką i perfekcjonistką.
7. Kocham śpiewać, grać (teatr) i tańczyć.
 8. Zawsze chciałam zostać piosenkarką i aktorką, ale wiecie to te marzenia x
9. Nie wiem dlaczego, ale ludzie sami często mi się zwierzają i prosza o radę, więc jeśli byście chcieli to walcie śmiało.
10. Od razu na wstępie powiem, że nie mogę napisać o sobie "zwariowana" albo 'chwytająca każda minute życia" ponieważ ja na pewno taka nie jestem. Dorośli i moje koleżanki twierdzą, że jestem rozsądna i odpowiedzialna, tylko nie potrafię tego w pełni wykorzystać. Mam czasem przez to takie problemy, że np "przypały" mnie nie kręcą, ale nie wszyscy to rozumieją, jednak nigdy nie miałam problemów towarzyskich, ponieważ swoją "spokojność' i "opanowanie" nadrabiam innymi cechami. Tylko  żebyście nie pomyśleli, że nie jestem zabawna, o co to, to nie :)


Mam nadzieję, że będę mieć ciągle wenę i nie będziecie musieli długo czekać na rozdziały. 
Jeśli mielibyście prośbę, żebym tłumaczyła jakiś blog, to z chęcią to zrobię tylko powiedzcie jaki.
To na razie chyba tyle. Pierwszy rozdział już wkrótce :)
Mam nadzieję, że się polubimy ;)
See you soon :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz